Co powiesz na

zdrowe odżywianie?

Szukasz pomysłów na zdrowe odżywianie i szybkie posiłki?

Wpadnij na coś dobrego do mojej blogowej kuchni PRZEPISY. Znajdziesz tam zarówno przepisy do zrobienia w kwadrans, jak i bardziej szalone pomysły!

A może trzymasz kubek gorącego, ulubionego napoju i masz ochotę na większą porcję tekstu? Śmiało zaglądaj do kategorii ARTYKUŁY. Raz na miesiąc wypiekam tam łatwostrawne teksty, które są napakowane w megaodżywcze treści.


Desery z obliczonym indekes glikamicznym

Kto nie ma czasem ochoty na coś naprawdę smacznego? Nie ma sensu ciągle odmawiać sobie słodkich przyjemności. Lepiej je zrobić we własnej kuchni, niż wystawiać się na próbę czasu, aż w końcu zje się coś pierwszego lepszego z półki sklepowej…

Możesz zapytać, ale jak je zrobić, Domi? Żaden ze mnie mistrz kuchni, ale nie potrzeba wybitnych umiejętności, żeby zrobić swoim deserem dobre wrażenie na sobie, znajomych czy rodzinie. Zanim wrzucę tu przepis, masz pewność, że został on przetestowany na nie jednych kubkach smakowych.

Twórz desery zgodnie z zasadą 3P, czyli jak?

INSULINOOPORNOŚĆ

Artykuł zawiera podstawowe informacje czym jest insulinooporność, jakie są jej przyczyny oraz objawy. 

W tym wpisie znajdziesz wyjaśnienie bardzo przydatnych pojęć, które są często używane w moich artykułach oraz przepisach. 

Podstawową interwencją dietetyczną w insulinooporności jest dieta z niskim indeksem glikemicznym. Właśnie ten artykuł zawiera informacje o zasadach diety z niskim IG w praktyczny sposób. 

Przepisy z NISKIM ig

Zdrowe odżywianie może być na prawdę przyjemne i proste. 

Warto do swojej diety wprowadzić jak najwięcej produktów z niskim indeksem glikemicznym, ponieważ korzystnie wpływają na stabilizację poziomu energii, koncentrację oraz wydajność w ciągu całego dnia. 

OWSIANA

Powstała z myślą o osobach, które są miłośnikami ziaren owsa lub staną się nimi tuż po przygotowaniu jednego z przepisów dostępnych na blogu!

Dlaczego tak bardzo zachęcam Cię do wprowadzenia ich do jadłospisu? W porównaniu z innymi zbożami mają więcej białka, co wpływa korzystnie na ich profil makroskładników. Są cennym źródłem witamin z grupy B, magnezu i cynku. 

I co najważniejsze, są smaczne i pożywne. Możesz z nimi komponować różne potrawy na słodko lub słono. Świetnie smakują w postaci klasycznie ugotowanej owsianki, jak i na surowo lub namoczone dzień wcześniej w wodzie czy mleku.

STREFA

PIRAMIDA zdrowego stylu życia

dominika klimek

 

Zanim wykupisz pół apteki, pół działu eko w supermarkecie i przebiegniesz pół maratonu, przeczytaj to.

Nie popadaj w skrajności. Daj sobie czas na wprowadzenie nowych nawyków żywieniowych. Zdrowe odżywianie ma Cię wzmacniać, a nie dodatkowo stresować. 

Warto podejść do zdrowego stylu odżywiania długoterminowo! Ale co tak właściwie oznacza dla mnie zdrowy styl życia? 

Spójrz na grafikę po lewej.

Tematyczne artykuły