Co powiesz na

zdrowe odżywianie?

Szukasz pomysłów na zdrowe odżywianie i szybkie posiłki?

Wpadnij na coś dobrego do mojej blogowej kuchni PRZEPISY. Znajdziesz tam zarówno przepisy do zrobienia w kwadrans, jak i bardziej szalone pomysły!

A może trzymasz kubek gorącego, ulubionego napoju i masz ochotę na większą porcję tekstu? Śmiało zaglądaj do kategorii ARTYKUŁY. Raz na miesiąc wypiekam tam łatwostrawne teksty, które są napakowane w megaodżywcze treści.

kiedy odpowiednie połączenia tworzą bajkę

Kto nie ma czasem ochoty na coś naprawdę smacznego? Nie ma sensu ciągle odmawiać sobie słodkich przyjemności. Lepiej je zrobić we własnej kuchni, niż wystawiać się na próbę czasu, aż w końcu zje się coś pierwszego lepszego z półki sklepowej…

Możesz zapytać, ale jak je zrobić, Domi? Żaden ze mnie mistrz kuchni, ale nie potrzeba wybitnych umiejętności, żeby zrobić swoim deserem dobre wrażenie na sobie, znajomych czy rodzinie. Zanim wrzucę tu przepis, masz pewność, że został on przetestowany na nie jednych kubkach smakowych.

Twórz desery zgodnie z zasadą 3P, czyli jak?

odchudzanie - Jak zrobić to dobrze?

Czarne i Czerwone Hasztag Pasmo Logo 3 -

Chcesz zrzucić trochę kilogramów, ale nie wiesz od czego zacząć? Nie błądź po sieci, tylko weź kartkę w dłoń, przeczytaj artykuł i zaplanuj skuteczną redukcję.

Czarne i Czerwone Hasztag Pasmo Logo 4 -

Druga część o odchudzaniu jest dla Ciebie, jeśli masz obliczony swój deficyt energetyczny, ustalony plan i cel, i chcesz dowiedzieć się po jakie produkty sięgać oraz jaką aktywność wybierać.

kurkuma 2 2 -

Ten artykuł okaże się dla Ciebie przydatny, jeśli masz za sobą okres redukcji i chcesz utrzymać efekty, na które ciężko pracowałeś. Warto poznać drugą stronę medalu odchudzania, żeby uniknąć efektu jojo!

OWSIANA STREFA

Powstała z myślą o osobach, które są miłośnikami ziaren owsa lub staną się nimi tuż po przygotowaniu jednego z przepisów dostępnych na stronie!

Dlaczego tak bardzo zachęcam Cię do wprowadzenia ich do jadłospisu? W porównaniu z innymi zbożami mają więcej białka, co wpływa korzystnie na ich profil makroskładników. Są cennym źródłem witamin z grupy B, magnezu i cynku. 

I co najważniejsze, są smaczne, pożywne i zawierają błonnik. Możesz z nimi komponować różne potrawy na słodko. Świetnie smakują w postaci klasycznie ugotowanej owsianki, jak i na surowo lub namoczone dzień wcześniej w wodzie czy mleku.

dania na Wytrawnie

PIRAMIDA zdrowego stylu życia

dominika klimek

 

Zanim wykupisz pół apteki, pół działu eko w supermarkecie i przebiegniesz pół maratonu, przeczytaj to.

Nie popadaj w skrajności. Daj sobie czas na wprowadzenie nowych nawyków żywieniowych. Zdrowe odżywianie ma Cię wzmacniać, a nie dodatkowo stresować. 

Warto podejść do zdrowego stylu odżywiania długoterminowo! Ale co tak właściwie oznacza dla mnie zdrowy styl życia? 

Spójrz na grafikę po lewej.

Tematyczne artykuły